ناوبري آسان: وب سايت بايد با گزينه هاي منوي واضح، پيوندها و نوارهاي جستجو به راحتي قابل پيمايش باشد. كاربران بايد بتوانند آنچه را كه به دنبال آن هستند سريع و آسان پيدا كنند.
زمان بارگذاري سريع: وب سايت فست فود بايد به سرعت بارگذاري شوند تا از از دست دادن علاقه و ترك سايت توسط كاربران جلوگيري شود.
بهينهسازي موبايل: بسياري از مردم به وبسايتها در دستگاههاي تلفن همراه خود دسترسي دارند، بنابراين وبسايتهاي فست فود بايد براي مشاهده تلفن همراه، با طراحي واكنشگرا، منوهاي سازگار با موبايل، و رابطهاي كاربري آسان، بهينه شوند.
تصاوير واضح و جذاب: بايد از تصاوير باكيفيت از غذاها و نوشيدني ها استفاده كرد تا بازديدكنندگان را به خود جلب كند و آنها را به سفارش وادار كند.
سفارش آنلاين: وب سايت هاي فست فود بايد سفارش آنلاين ارائه دهند كه بايد ساده، آسان براي استفاده و ايمن باشد.
برنامه هاي وفاداري: بسياري از رستوران هاي فست فود برنامه هاي وفاداري دارند كه به مشتريان مكرر جوايزي ارائه مي دهند. اين برنامه ها بايد به وضوح توضيح داده شوند و به راحتي به آنها ملحق شوند.
ادغام رسانه هاي اجتماعي: وب سايت هاي فست فود بايد با پلتفرم هاي رسانه هاي اجتماعي مانند فيس بوك، اينستاگرام و توييتر ادغام شوند تا آگاهي برند را افزايش دهند و به مشتريان اجازه دهند تجربيات خود را با ديگران به اشتراك بگذارند.
اطلاعات تغذيه: بسياري از مشتريان به محتواي غذايي غذايي كه مي خورند علاقه مند هستند. وب سايت هاي فست فود بايد اطلاعات تغذيه اي واضح و دقيق را ارائه دهند.
به طور كلي، بهترين ويژگيهاي وبسايتهاي فست فود آنهايي هستند كه با ناوبري واضح، تصاوير جذاب و اطلاعات مفيد، تجربهاي آسان و لذتبخش را براي مشتري فراهم ميكنند.